متن آهنگ

متن آهنگ جدید

تکست آهنگ

آموزش برنامه نویسی

تعبیر خواب یوزپلنگ

آنلی بیتون م‏یگوید :

اگر در خواب از دیدن یوزپلنگ وحشت کنید ، علامت آن است که قراردادهای کار یا پیمان عشق به طور باور نکردنی لغو و باطل خواهد شد .

اگر در خواب یوزپلنگی را بکشید ، نشانةآن است که در زندگی توفیق خواهید یافت . و چشم اندازهایی درخشان در برابرتان پدیدار خواهد شد .

اگر در خواب احساس کنید یوزپلنگی شما را تعقیب می کند ، نشانة آن است که احتمالاً افرادی که به شما وعده هایی داده اند ، از گفته های خود پشیمان خواهند شد .

شنیدن صدای یوزپلنگ در خواب ، علامت آن است که خبرهایی از کم شدن سود پول خود خواهید شنید . با افراد اجتماع نیز سر ناسازگاری خواهید داشت .

دیدن یوزپلنگی چون گربه در خواب ، علامت آن است که شر و بدی گریبانتان را خواهد گرفت .

اگر در خواب صداى یوزپلنگى را بشنوید، به این معنا است که خبرهاى بدى به گوشتان مى‏رسد. کشتن یوزپلنگ در خواب، بیانگر موفقیت و پیروزى است.

لیلا برایت می گوید :

دیدن یوزپلنگ در خواب، بیانگر آن است که باید مراقب اطراف خود باشید.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید :

دیدن یوزپلنگ در خواب، به رفعت، شکوه و سربلندی همراه با خشم و ستیزهجویی تعبیر میشود.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یوزپلنگ , تعبیر خواب فارسی یوزپلنگ , تعبیر خواب یوزپلنگ , تعبیر یوزپلنگ در خواب , خواب یوزپلنگ , خواب یوزپلنگ دیدن , در خواب یوزپلنگ را دیدن , دیدن یوزپلنگ در خواب , دیشب خواب یوزپلنگ دیدم , مشاهده یوزپلنگ در خواب , معنی یوزپلنگ در خواب , یوزپلنگ به تعبیر آنلی بیتون , یوزپلنگ به تعبیر ابراهیم کرمانی , یوزپلنگ به تعبیر ابن سیرین , یوزپلنگ به تعبیر امام صادق , یوزپلنگ به تعبیر جابر مغربی , یوزپلنگ به تعبیر دانیال نبی , یوزپلنگ به تعبیر لیلا برایت , یوزپلنگ به تعبیر منوچهر تهرانی , یوزپلنگ به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 56
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:37 | نویسنده : س م م | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش