متن آهنگ

متن آهنگ جدید

تکست آهنگ

آموزش برنامه نویسی

سایت اختصاصی تعبیر خواب - 14

آنلی بیتون م‏یگوید :

۱ـ اگر خواب ببینید به بیماری یرقان مبتلا شده اید ، علامت آن است که از آشفتگی های موقت به خوشبختی خواهید رسید

۲ـ اگر خواب ببینید دیگری مبتلا به بیماری یرقان شده است ، علامت آن است که دوستان نادرست و اتفاقات نامطلوب شما را نگران و دلسرد می سازد .

۳-مبتلا شدن به بیمارى یرقان در خواب، علامت آن است که موضوعى باعث ناراحتى شما مى‏شود.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یرقان , تعبیر خواب فارسی یرقان , تعبیر خواب یرقان , تعبیر یرقان در خواب , خواب یرقان , خواب یرقان دیدن , در خواب یرقان را دیدن , دیدن یرقان در خواب , دیشب خواب یرقان دیدم , مشاهده یرقان در خواب , معنی یرقان در خواب , یرقان به تعبیر آنلی بیتون , یرقان به تعبیر ابراهیم کرمانی , یرقان به تعبیر ابن سیرین , یرقان به تعبیر امام صادق , یرقان به تعبیر جابر مغربی , یرقان به تعبیر دانیال نبی , یرقان به تعبیر لیلا برایت , یرقان به تعبیر منوچهر تهرانی , یرقان به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 89
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:40 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

آنلی بیتون م‏یگوید :

اگر خواب ببینید یقه بر پیراهن خود نصب می کنید ، نشانة آن است که به مقامی بالاتر از آنچه فکر می کردید منصوب می شوید .

اگر دختری در خواب ، یقه ببیند ، نشانة آن است که چندین خواستگار خواهد داشت ، اما هیچ کدام با او صادق نخواهند بود و او برای مدت طولانی تنها و مجرد می ماند .

دیدن یقه‏ى پیراهن در خواب، علامت موفقیت و پیروزى در انجام کارها مى‏باشد.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یقه , تعبیر خواب فارسی یقه , تعبیر خواب یقه , تعبیر یقه در خواب , خواب یقه , خواب یقه دیدن , در خواب یقه را دیدن , دیدن یقه در خواب , دیشب خواب یقه دیدم , مشاهده یقه در خواب , معنی یقه در خواب , یقه به تعبیر آنلی بیتون , یقه به تعبیر ابراهیم کرمانی , یقه به تعبیر ابن سیرین , یقه به تعبیر امام صادق , یقه به تعبیر جابر مغربی , یقه به تعبیر دانیال نبی , یقه به تعبیر لیلا برایت , یقه به تعبیر منوچهر تهرانی , یقه به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 66
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:39 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

آنلی بیتون م‏یگوید :

دیدن یک چشم در خواب ، علامت آن است که از دسیسه ای پنهانی که برای غارت شادمانی و ثروت شما چیده شده است آگاه خواهید شد .

اگر در خواب موجودات یک چشمى ببینید، بیانگر آن است که نقشه‏هایى بر علیه شما کشیده شده است.

لیلا برایت می گوید :

اگر خواب ببینید که یک چشم دارید، به این معنا است که دچار مشکلات فراوانى خواهید شد.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یک چشم , تعبیر خواب فارسی یک چشم , تعبیر خواب یک چشم , تعبیر یک چشم در خواب , خواب یک چشم , خواب یک چشم دیدن , در خواب یک چشم را دیدن , دیدن یک چشم در خواب , دیشب خواب یک چشم دیدم , مشاهده یک چشم در خواب , معنی یک چشم در خواب , یک چشم به تعبیر آنلی بیتون , یک چشم به تعبیر ابراهیم کرمانی , یک چشم به تعبیر ابن سیرین , یک چشم به تعبیر امام صادق , یک چشم به تعبیر جابر مغربی , یک چشم به تعبیر دانیال نبی , یک چشم به تعبیر لیلا برایت , یک چشم به تعبیر منوچهر تهرانی , یک چشم به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 174
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:39 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

اگر در خواب ببیند که ینگه عروس و داماد شده اید، متاسفانه وضعیت خوشی در انتظار شما نیست. در این صورت، لااقل یک هفته مراقب اعمال ، رفتار و آمد و شدهای خود باشید و حتی الامکان از مسافرت پرهیز نمایید.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین ینگه , تعبیر خواب فارسی ینگه , تعبیر خواب ینگه , تعبیر ینگه در خواب , خواب ینگه , خواب ینگه دیدن , در خواب ینگه را دیدن , دیدن ینگه در خواب , دیشب خواب ینگه دیدم , مشاهده ینگه در خواب , معنی ینگه در خواب , ینگه به تعبیر آنلی بیتون , ینگه به تعبیر ابراهیم کرمانی , ینگه به تعبیر ابن سیرین , ینگه به تعبیر امام صادق , ینگه به تعبیر جابر مغربی , ینگه به تعبیر دانیال نبی , ینگه به تعبیر لیلا برایت , ینگه به تعبیر منوچهر تهرانی , ینگه به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 49
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:38 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

آنلی بیتون م‏یگوید :

اگر در خواب از دیدن یوزپلنگ وحشت کنید ، علامت آن است که قراردادهای کار یا پیمان عشق به طور باور نکردنی لغو و باطل خواهد شد .

اگر در خواب یوزپلنگی را بکشید ، نشانةآن است که در زندگی توفیق خواهید یافت . و چشم اندازهایی درخشان در برابرتان پدیدار خواهد شد .

اگر در خواب احساس کنید یوزپلنگی شما را تعقیب می کند ، نشانة آن است که احتمالاً افرادی که به شما وعده هایی داده اند ، از گفته های خود پشیمان خواهند شد .

شنیدن صدای یوزپلنگ در خواب ، علامت آن است که خبرهایی از کم شدن سود پول خود خواهید شنید . با افراد اجتماع نیز سر ناسازگاری خواهید داشت .

دیدن یوزپلنگی چون گربه در خواب ، علامت آن است که شر و بدی گریبانتان را خواهد گرفت .

اگر در خواب صداى یوزپلنگى را بشنوید، به این معنا است که خبرهاى بدى به گوشتان مى‏رسد. کشتن یوزپلنگ در خواب، بیانگر موفقیت و پیروزى است.

لیلا برایت می گوید :

دیدن یوزپلنگ در خواب، بیانگر آن است که باید مراقب اطراف خود باشید.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید :

دیدن یوزپلنگ در خواب، به رفعت، شکوه و سربلندی همراه با خشم و ستیزهجویی تعبیر میشود.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یوزپلنگ , تعبیر خواب فارسی یوزپلنگ , تعبیر خواب یوزپلنگ , تعبیر یوزپلنگ در خواب , خواب یوزپلنگ , خواب یوزپلنگ دیدن , در خواب یوزپلنگ را دیدن , دیدن یوزپلنگ در خواب , دیشب خواب یوزپلنگ دیدم , مشاهده یوزپلنگ در خواب , معنی یوزپلنگ در خواب , یوزپلنگ به تعبیر آنلی بیتون , یوزپلنگ به تعبیر ابراهیم کرمانی , یوزپلنگ به تعبیر ابن سیرین , یوزپلنگ به تعبیر امام صادق , یوزپلنگ به تعبیر جابر مغربی , یوزپلنگ به تعبیر دانیال نبی , یوزپلنگ به تعبیر لیلا برایت , یوزپلنگ به تعبیر منوچهر تهرانی , یوزپلنگ به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 56
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:37 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

محمد بن سیرین گوید :

یوز درخواب دشمنی بود فرومایه.

اگر بیند که با یوز طعام می خورد، از شر دشمن ایمن شود.

اگر بیند که یوز بدو حمله نمود از دشمن به او مضرت رسد.

اگر بیند که با یوز جنگ نمود و غالب شد بر دشمن ظفر یابد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

یوز، حیوانی است دردنده و گوشت خوار از خانواده پلنگ که پوشش منقش ندارد و خال خال نیست. این حیوان در خواب به دشمن تعبیر می شود و دشمنی است فرومایه که انسان را غافلگیر می کند و آسیب وارد می آورد. اگر در خواب ببینید یوزی رام شما شده یا از ظرفی که غذا می خورید آن حیوان نیز می خورد بر دشمن غلبه یافته و ایمن می شوید. اگر ببینید یوز در خواب به شما حمله کرد از جانب دشمن آسیب می بینید و اگر شما یوز راندید، دشمن را از خود می رانید. نگاه کردن در چشم یوز خوب نیست.

یوز: جانوری شکاری کوچکتر از پلنگ که بدان مخصوصاً شکار آهو و مانند آن کنند





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یوز , تعبیر خواب فارسی یوز , تعبیر خواب یوز , تعبیر یوز در خواب , خواب یوز , خواب یوز دیدن , در خواب یوز را دیدن , دیدن یوز در خواب , دیشب خواب یوز دیدم , مشاهده یوز در خواب , معنی یوز در خواب , یوز به تعبیر آنلی بیتون , یوز به تعبیر ابراهیم کرمانی , یوز به تعبیر ابن سیرین , یوز به تعبیر امام صادق , یوز به تعبیر جابر مغربی , یوز به تعبیر دانیال نبی , یوز به تعبیر لیلا برایت , یوز به تعبیر منوچهر تهرانی , یوز به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 37
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:37 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)

آنلی بیتون م‏یگوید :

۱ـ اگر خواب ببینید در کنار فردی یهودی ایستاده اید ، علامت آن است که با تمام وجود می کوشید به ثروت دست یابید ، اما کوششهای شما در سطح نازلی برآورده خواهد شد .

۲ـ اگر خواب ببینید با یهودی معامله می کنید ، نشانة آن است که در اموری مهم به موفقیت دست خواهید یافت .

۳ـ اگر دختری در خواب خود را کنار مردی یهودی ببیند ، علامت آن است که سخنان دروغی دیگران را حقیقی می پندارد ، و بعد متوجه می شود دیگران تنها برای سوء استفاده از او چاپلوسی و چرب زبانی می کردند .

۴ـ اگر مردی در خواب خود کنار زنی یهودی ببیند ، نشانة آن است که به سمت آسایش و کسب شهوترانی پیش می رود .

۵ـ اگر شهر یهودیان را در خواب ببینید ، علامت آن است که در اثر معامله و رفت و آمد با آنها به ثروت و راحتی دست می یابید .

۶ـ اگر خواب ببینید با فردی یهودی بحث می کنید ، علامت آن است که آبروی شما در محیط کار در خطراست .

خالد بن علی بن محد العنبری گوید :

دیدن یهودی در خواب، بر دشمن دلالت دارد؛ زیرا خداوند میفرمایند: «و لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود …»؛ یعنی، شدیدترین دشمنی نسبت به اهل ایمان را در میان یهودیان خواهی یافت. اگر کسی در خواب ببیند که با یک نفر یهودی داد و ستد میکند، با کسی برخورد میکند که از حق و راستی روی گردان است.





برچسب ها : تعبیر خواب آنلاین یهودی , تعبیر خواب فارسی یهودی , تعبیر خواب یهودی , تعبیر یهودی در خواب , خواب یهودی , خواب یهودی دیدن , در خواب یهودی را دیدن , دیدن یهودی در خواب , دیشب خواب یهودی دیدم , مشاهده یهودی در خواب , معنی یهودی در خواب , یهودی به تعبیر آنلی بیتون , یهودی به تعبیر ابراهیم کرمانی , یهودی به تعبیر ابن سیرین , یهودی به تعبیر امام صادق , یهودی به تعبیر جابر مغربی , یهودی به تعبیر دانیال نبی , یهودی به تعبیر لیلا برایت , یهودی به تعبیر منوچهر تهرانی , یهودی به تعبیر هانس کورت ,
بازدید : 38
تاریخ : یکشنبه 17 آبان 1394 زمان : 21:36 | نویسنده : س م م | لینک ثابت | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
صفحات سایت
تعداد صفحات : 15